Subject: Pae Farmer OÜ riigitee ääres asuvale kinnistule juurdepääsu kooskõlastuse taotlus
From: Rain Rõngelep <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Esko Allika" <[email-masked]>, "Taavi Niinemets" <[email-masked]>,Alo Vahtmäe <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 09:40:15 +0200

Tere,

Pae Farmer OÜ soovib rajada kahte uut sissesõiduteed kinnistutele
29201:003:0144 ja 29201:003:0125 farmi teenindavale transpordile. Uued
sissesõiduteed on märgitud manuses olevale eskiisile.

Kuna soovime alustada antud ala projekteerimistöödega siis soovime teada,
kas saame loa maanteeametilt rajada mõlemad sissesõiduteed teed või siis
ühe neist ja mis tingimustel?

Täname

Lugupidamisega

Rain Rõngelep
Pae Farmer OÜ
+37253432607

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.